tirsdag den 9. oktober 2007

Kan man drukne i nyheder?

Jeg legede lidt med Google reader, men jeg tror ikke det er noget jeg fortsætter med, da jeg egentlig foretrækker at have mine feeds i "fortrukne"- I bund og grund er jeg bare ikke særligt nyhedshungrende.

På min computer derhjemme har jeg Vista og der er et lille fint sidepanel, hvor man kan have sine RSS feeds, og det passer mig faktisk meget bedre, de er der ligesom bare og hvis jeg ser noget spændende, kan jeg vælge at gå videre til artiklen.

Da jeg heller ikke benytter min g-mail, skal heller ikke have en - går lige op for mig, at jeg allerede har tre i forvejen? 1 arbejdsmail og to private (hvorfor har jeg 2 private, der er jo kun en af mig!!!) Nå men det bliver jo bare endnu et sted, jeg skal tjekke om der er kommet noget nyt, og det vil der jo uundgåeligt være - pointen er jo netop den konstante opdatering.

Lige for tiden bliver jeg også inviteret til at melde mig ind i diverse netværk, og det giver jo bare flere sider der lige skal tjekkes... AARRHHH - jeg tror jeg skal have lavet en Internet politik for mig selv ...

Ingen kommentarer: